maandag 5 november 2012

Gevoerde "space robots" trui

Gevoerde trui, patroon Manni uit de Ottobre 6-2012

Het "probleem" van de "deep in the jungle" stof van Bora, heb ik opgelost door nog een metertje "space robots" stof en een half metertje "monkeys" bij te bestellen, samen met 2 effen tricots. 

Aangezien onze grote knul wel geteld 1 trui in zijn kast heeft liggen, stond het maken van een trui voor hem boven aan de "to-do-naailijst". Het werd het patroon nummer 14 "Manni" uit de Ottobre winter 6/2012. 
Om het echt een trui te laten zijn, heb ik hem gevoerd met een katoenfleece. 
Hij is er super blij mee! Vandaag moest hij de trui gelijk aan naar school. 

Natuurlijk ging hij lekker gek doen toen ik een foto van hem wilde nemen.... 
Let niet op die prachtige broek, het is zijn pyjama broek, ze hadden gisteren toen ik de foto's maakte, net lekker in de zandbak gespeeld en met dit weer kun je vast wel raden hoe hun broeken eruit zagen, die komen dan niet meer binnen!

5 opmerkingen:

  1. Volgens mij zaten ze met hun best wel nette broeken in de zwarte grond te graven, papa helpen in de tuin, en mama helpen aan meer was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor! zelf kleren maken! ik moet ook maar eens zo'n ottobre bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...