dinsdag 19 februari 2013

haak in de maak


Haakwerk in de maak, kussenhoes, granny square


Nu zelf geveld door de griep kom ik tot niet veel anders dan surfen op het wereld wijde web, slapen af en toe een spelletje met een van de kinderen. Ook voorlezen houdt op want mijn stem is weinig waard. 
Tja en surfend kom je op veel leuke ideeen, word ik erg enthousiast en baal ik des te meer dat ik niets kan doen nu. Wellicht herkenbaar?
Dus gisteren eind van de middag bolletjes wol te voorschijn gehaald om mijn frustratie niveau te beperken van wat ik allemaal wil en niet kan. Het meest eenvoudige granny square patroon kan prima met mijn koorst hoofd.... ik denk dat het een kussenhoesje gaat worden. Gezellig voor op de bank, past mooi bij de onderzetters die ik onlangs gehaakt heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...