woensdag 27 maart 2013

Lap swap update 1


SMAK!
voor alle leuke reacties.... voor mij is het nu al een succes terwijl ik nog geen lapje gezien heb, gewoon omdat jullie zo gezellig reageren! Dank jullie en natuurlijk welkom nieuwe volgers!

Ondertussen...
  • ... staat de teller al op 16 deelnemers
  • ... kreeg ik de vraag of er ook tricot stofjes geruild mogen worden. Wat mij betreft is dat prima. Ik zelf weet er wel raad mee, knuffeltjes, delen van jurkjes/rokjes, roezeltjes etc maar denken jullie er ook zo over? Mocht je geen tricot willen ontvangen, schrijf dat maar op de retourenvelop, dan komt het wel goed!
  • ... ben ik er achter gekomen dat het net zo makkelijk is als jullie een geldig emailadres direct in de blogreactie erbij zetten zodat ik mijn postadres naar je kan mailen, of me gewoon een mailtje sturen. Volgens mij heeft niet iedereen mijn postadres die wel op mijn blog een reactie achter hebben gelaten. Je kunt me mailen op marieke (aapje) mamarieke (punt) nl
  • ... probeer ik op jullie blogs langs te komen de komende dagen, bij veel ben ik trouwens al wel eens geweest :). Doe ik gelijk mijn huiswerk om te zien of ik juist jongens-, meisjes- of maak niet uit stofjes jullie kant op kan sturen.
  • ... probeer ik een aparte leeslijst met alle bloggende deelneemsters te maken
Heb je de eerdere post over de lap swap gemist? Hier kun je alles vinden en nalezen en je opgeven! Klik 

Nu ga ik verder met pannenkoeken bakken, want grote knul komt zo thuis en peuter heeft ook honger... 

7 opmerkingen:

  1. Nog geen lapje gezien... hahaha dat is straks wel anders ! Tricootjes, okee, yep dat is juist héél leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. M'n vriend is de envelop vergeten mee te nemen... En ik heb een ziek kind dus kan niet naar de brievenbus, maar het komt echt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn lapjes zijn al op de bus dus lang hoef je niet te wachten!!

    en als het kan liefst jongens stofjes ( ben van plan 2 quiltdekens te maken voor mijn kleinzoons, Wout krijgt vliegtuigjes en Stan krijgt zeilbootjes)
    zijne het andere stofjes dan krijgen ze wel een andere bestemming
    :-)
    tricot is voor mij ook OK

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha dus ik kan de eerste lapjes al binnenkort verwachten..... ik houd mijn brievenbus in de gaten! Jullie hebben nog heeeeel lang de tijd he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh een lapswap, de vorige keer was ik te laat.
    Voor 1 mei moeten de lapjes bij u zijn?
    Hm dat zou mij wel lukken :-) Mogen wij ook meedoen? (ben wel van over de grens dus (België) ) :-)
    dieuwke.sietse@gmail.com
    Ps: bedankt voor uw berichtje op mijn blogje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mogen onze zuiderburen ook meedoen, leuk juist een internationale swap :)! Ik heb je een mailtje gestuurd hoe we het postzegel"probleempje" kunnen ondervangen. Gezellig!

      Verwijderen
  6. Ook ik doe graag mee. De lapjes zijn uitgezocht uit de voorraad, nu nog verpakken en verzenden. Zowel meisjes als jongens stoffen zijn welkom. Heb sinds kort allebei in mijn midden ;-) Ik heb je een mail gestuurd voor het adres.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...