vrijdag 29 maart 2013

Paasstukje

Paasstukje uit eigen tuin

Vanochtend toen ik de gordijnen open deed was het gras hier weer wit. Zal de winter ooit nog plaats gaan maken voor de lente? Een witte Pasen zal toch wel echt een grap zijn?

Maar mijn grote knul en peuter hebben gezorgd voor het zonnetje in huis.
De narcissenbolletjes hebben ze opgegraven uit de tuin. 
"Ze stonden op het pad", was hun commentaar. 
Verder hebben ze wat "struikjes" gesnoeid voor het overige groen. Een veertje ergens gevonden, tenminste ik neem toch aan dat ze die niet uit een kip getrokken hebben, alles bij elkaar gestoken in een pot wat nog steeds niet opgeruimd ergens in de schuur lag te slingeren. 
Wat een schatjes!

Mogen die knullen zomaar een snoeischaar te handen nemen en graven in jullie tuin, hoor ik je denken. Oke feit blijft wel dat omi een toeziend oog had, dus helemaal alleen hebben die knullen van 3 en 5 het niet gedaan. 

Ik geniet van het meest mooie en liefdevolle "paasstuk" wat ik ooit gekregen heb en blijf snakken naar de lente!

2 opmerkingen:

  1. Leuk en inderdaad lekker zonnig! Hier schijnt de zon vandaag wel, maar warm is anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier was het ook een beetje wit. Nog geen narcissen gezien hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...