dinsdag 5 maart 2013

Winnaar facebook likes

Gisteren is de magische grens van 100 "likes" gehaald op facebook! Wow! Dank jullie!

En dan hier op mijn blog ook 50 volgers. Wat ontzettend leuk en gezellig! Welkom allemaal, ik vind het erg leuk dat jullie hier meelezen als stille lezers, maar ik geniet ook van alle reacties!

Maar goed, hoogste tijd.....
Wie oh wie mag ik gelukkig maken met een startpakket naar keuze?
Via random.org 

en nummer 91 is....

Paula Maathuis!

Paula gefeliciteerd en laat me even weten welk startpakket je zou willen ontvangen!



4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met zoveel volgers (ik hoop ook binnenkort de magische grens van 50 te bereiken op mijn blog). Gisteren heb ik eens je keertruc met haarspeld gebruikt, en dat ging als een speer! Nog bedankt dat je dat hier wilde delen.

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk te lezen dat je de truc gebruikt hebt en dat het werkte! Ik vond het ook echt een uitkomst... ik ben niet bang meer voor kleine tunneltjes die ik moet keren!
      Super leuk he, zoveel volgers. Ik geniet ook van alle reacties, dus tx voor de jouwe! :)

      Verwijderen
    2. overigens heb je een volger erbij.... leuk blog heb je en gafe dingen maak je!

      Verwijderen
  2. Leuk zeg! En gefeliciteerd met zo veel likes, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...