woensdag 24 juli 2013

Dubbelzijdig wikkelrokje, net even anders

Dubbelzijdig wikkelrokje, net even anders


Dit dubbelzijdig wikkelrokje zit perfect en staat zo schattig dat ik er nog maar een ben gaan maken net. Het eerste exemplaar was alleen een volledig recht model. Nu heb ik bij de overslag een ronding getekend, naar inspiratie van Simone. Ik kan alleen op haar site het rokje niet zien wat haar oudste dochter afgelopen zaterdag droeg toen ze bij ons waren. Als sluiting heb ik weer Kam snap drukknoopjes maat T5 /20  gebruikt. Leuke is dat je kleuren daarvan kan combineren! Tja en haastige spoed is zelden goed... ze zitten inderdaad net 2 mm verschoven wat hoogte betreft. Ik houd me maar voor dat je dat tijdens het dragen niet gaan zien, want eigenlijk stoort het me enorm!

Model ligt natuurlijk al lang te slapen, vandaar maar even zo.
Ohja en  het was weer UWYH

4 opmerkingen:

  1. leuk. en haastige spoed is inderdaad zelden goed (weet ik uit ervaring)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja stom he..... ik had het gewoon vanochtend even moeten doen.... maar oke, eigenwijs he ;).

      Verwijderen
  2. Handig dat je de kamsnaps aan beide kanten een andere kleur knunt geven

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke rokjes! Ga ik onthouden hier!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...