donderdag 23 januari 2014

Gewonnen!


Gegraai in alle zakjes met kraaltjes

Kraaltjes, heel erg veel kraaltjes heb ik gewonnen bij de give away van Marion
Gisteren stond de postbode hier voor de deur met een prachtige versierde envelop. Er ging geen belletje bij me rinkelen want ik lag wat achter met blogs lezen en wist dus helemaal niet dat ik gewonnen had. OEPS.
Samen met de kinderen pakte ik het uit. Grote knul en kleuter stonden erbij en keken ernaar.... met hun handen! "Cool", "Vet mam!" "Zoveel????" 
Binnenkort gaan we lekker kraaltjes rijgen, vooralsnog is het bij kijken en voelen gebleven.


Heel veel kraaltjes gewonnen!

Marion super bedankt!!! 

3 opmerkingen:

  1. Graag gedaan hoor, hahaha...de verrassing was dus extra groot ;) Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken met al die creativiteit bij jullie thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zeg! Ben benieuwd naar de eindresultaten!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...