maandag 20 april 2015

Lintjesmarkt

Een lintjesmarkt georganiseerd door atelier "Geknipt voor U" in Utrecht.
Mijn eerste naaijuf draag ik toch een warm hart toe, ze heeft mij de beginselen van het naaien bijgebracht. Hoe leuk was het toen zij juist gisteren in haar atelier een lintjesmarkt met workshop organiseerde en ik toevallig al in de buurt was. Natuurlijk ben ik even langs gegaan....

Lintjesmarkt Utrecht, Geknipt voor u

Bakken en bakken met heel bijzondere, niet standaard en zeer mooie linten. 

Zoveels moois.... maar eigenlijk heb ik daar een koopstop. Ik heb immers nog ongeveer 5 verhuisdozen vol lintjes en bandjes op zolder staan, wachtend op dat het atelier af is. 
Toch kon ik dit band niet laten liggen. Zulke mooie kleuren waar ik vrolijk van word.

bloemen band

Ook ben ik even aangeschoven aan de workshop tafel. Waar ik mee bezig ben geweest, laat ik binnenkort zien als het af is. Veel ideeën weer opgedaan, gezellig bij gekletst!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...