zaterdag 18 april 2015

Peuters keus: neon roze en glitters flexfolie

Dus ik maakte dit voor haar. 

Glitter flexfolie roze

Het plaatje had ik nog in de computer staan en dus heb ik dit met de Cameo silhouette gesneden. Het vogeltje en oogje wat ik uit de applicatie haalde heb ik op de achterkant van het shirt geperst. 

neon roze flexfolie vlinders

Waar ik nog ergens de hoop had dat op een roze t-shirt toch wel een ander kleurtje folie zou mogen, was madam heel stellig "eigenlijk gewoon een andere kleur roze erop doen mama!"
Dus ze koos de neon roze flexfolie uit en nu hebben we een roze in het kwadraat shirt! Ach eigenlijk staat het onwijs leuk! 

Ik maakte nog 2 t shirts, maar dat zijn kadootjes en dus moeten jullie daar nog even op wachten voor het geval de papa en mama van de ontvanger hier ook mee lezen.

Ohja en mijn excuses voor de gekreukte shirts..... ik vergeet altijd de shirts fatsoenlijk te strijken nadat ik een applicatie erop geperst heb. 

5 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie vlinders. En je dochter heeft gelijk, rose is echt het mooist. Het goede nieuws is dat de rose fase gelukkig over gaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie T-shirt! Ik hou enorm van vlinders en vroeg me af van waar je het sjabloon hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...