zondag 12 juli 2015

Mijn vlucht...

bloemen,
lavendel,
magische ring,
"los staande" stokjes.

Eucalan badje, scheepjes CAL


4 weken bloemen....
Ik leerde dat het echt prettiger is om direct draadjes af te hechten voordat je aan iets nieuws begint. Dat deed ik dus niet en 3 uur lang draadjes weg te werken word ik niet vrolijk van. Maar ik heb mezelf toegezegd dat ik niet verder mag haken voordat dat gebeurt was. Blij dat ik dat gedaan heb. Direct ze maar laten weken in een badje Eucalan en daarna opgespannen.

Blocken flight of fancy, linen soft, scheepjes

Waar ik een tel foutje gemaakt had en dacht dat ik niet al mijn 32 bloemen netjes op de EPS plaat kwijt kon, werd het een ongestructureerd zooitje. Ach tis alleen maar voor het blocken nu.

Overigens een hele goedkope methode om te blocken. Manlief en dochter brachten laatst van de bouwmarkt deze EPS platen mee. Ideaal, in combinatie met wat kopspelden die niet roesten! Heel wat praktischer ook dan mijn eerste blockplaat.

Block platen, eps platen

Zo en dan mag ik nu verder met week 5!

Ohja en die los staande stokjes zijn een alternatieve aanhechtingsmethode zodat je niet zoveel lossen gebruikt. Ideaal!

Al gezien dat je tijdens de Tour 10% korting krijgt op alle haakproducten bij MaMarieke? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...