woensdag 23 september 2015

Gehaakt boodschappennetje

Ik hoor je denken, alweer gehaakt? Tja  eigenlijk is dit project al even klaar. Op onze kampeervakantie kon natuurlijk geen naaimachine mee en dus ging de tas met garens mee. 

Dit keer een boodschappennetje, dat komt altijd van pas!

Gehaakt boodschappennetje

Het patroon is heel eenvoudig en vond ik hier
Nu weet ik niet zeker of ik dol enthousiast ben over het patroon of dat ik gewoon een te dik garen genomen heb. Ik haakte dit boodschappennetje namelijk met Scheepjes Bloom garen. Lekker stevig, niet te zwaar en houdt lekker vast. Maar daarbij is het natuurlijk ook vrij dik garen, dus het netje past eigenlijk maar net in het zakje wat je er aan vast haakt. Al met al is het een vrij groot bolletje voor in mijn kleine handtas. Daar moet ik nog wat op vinden...... of een nieuwe handtas maken of nieuwe tasjes voor in mijn handtas.... dilemma!


Gehaakt boodschappennetje, Bloom Scheepjes garen

De knoop komt natuurlijk uit mijn eigen voorraad! Zo fijn om je eigen knopenwinkel te hebben. 





























1 opmerking:

  1. Hoi, hoi, ik heb hetzelfde netje gehaakt en liep ook tegen dit probleem aan. Het volgende netje heb ik met naald 3,5, het hoesje, en naald 3, het netje, gehaakt. Nu past het iets beter maar ook ik vind het best een groot hoesje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...