zaterdag 12 september 2015

lingerie, tips zijn welkom

Inderdaad, de hoogste tijd dat ik me ga verdiepen in het maken van lingerie. In de eerste plaats omdat het me ontzettend leuk lijkt en ik al heel lang in mijn achterhoofd heb zitten maar zeker nu ook omdat ik van Neeltje (Firewoman van stofgoed) een lingerie pakketje won bij haar zomer give away! Het heeft gewoon zo moeten zijn dat ik toevallig die give away eens op tijd zag en mee deed want eigenlijk doe ik dat nooit...... Neeltje super bedankt!  
Geen excuses dus meer dat ik niet de juiste producten in huis heb, een mooi kaartje erbij met nog een tip voor een forum, nu alleen nog wat tijd. Het gaat echt een project voor de komende winter worden. Eerst maar eens overal wat kennis opdoen en wellicht toch ook gewoon een cursus volgen.
Als jullie tips hebben, sites, fora, cursussen etc ik houd me aanbevolen :)!

Word vervolgd!


6 opmerkingen:

  1. Hmmm.... Leuk! Mag ik met je meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zo leuk om zelf je lingerie te maken. Op het www kun je veel info vinden.

    Op het lingerieforum kun je heel veel leren over het zelfmaken van lingerie

    http://zelflingeriemaken.messageboard.nl/forum/index.php

    En op Facebook is er ook nog de groep Zelfkledingmaken Lingerie en Badkleding .

    En de blog van Sigrid is ook interessant om te lezen

    http://sewinglingerie.blogspot.nl/

    En zij heeft een leuke blog (heeft ook twee boeken geschreven)

    http://bramakers.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh...oppassen hoor, want lingerie maken is heel verslavend!
    Ik heb veel informatie verzameld op mijn website in de tijd dat ik zelf ook met lingerie maken begon: www.creaBH.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb een cursus gevolg bij Nel van Crea 2000 in Woudrichem. Besteed er momenteel alleen veel te weinig tijd aan..... waarom zit mijn agenda zo vol?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk en een mooi pakket om mee te starten.
    Het is wel verslavend hoor.
    Ik heb ook de cursus gevolgd bij Nel van Crea 2000.
    Bij de http://knopspeld.nl/ kun je ook cursus volgen dus ja opties genoeg.

    We zien het vanzelf op je blog als je iets hebt gemaakt.
    Veel plezier alvast.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...