vrijdag 9 oktober 2015

Je denkt toch zeker niet...

dat ik die sjaal ga dragen!
Aldus bijna kleuter.

Gehaakte sjaal extrafine Merino Hjertegarn

 Jajaja, ik had zelf dit keer de kleuren uitgekozen, natuurlijk rekening gehouden met mevrouw haar wensen. Roze, roze, beetje paars, maar bij haar blauwe wollen winterjas vond ik dat er ook wel wat blauw in mocht zitten. Daar dacht zij dus blijkbaar heel anders over. Want omdat er blauw in zat, wilde ze de sjaal eerst niet hebben. Gelukkig denkt ze er anders over nu hij af is. Ze vindt hem heel mooi en zo lekker knuffelig zacht! Laat de winter maar komen!


Extrafine Merino Hjertegarn, gehaakte sjaal

Patroon: eigen ontwerp

4 opmerkingen:

  1. :) Lekker vrolijke sjaal! Mijn (net)peuter en (net)kleuter hebben ook steeds meer een mening over de dingen die ik maak. De jongste praat amper, maar weet heel goed duidelijk te maken dat hij de hoodie met het 'huis' en de 'auto' aan wil (die twee woorden weet hij dan weer wel). Soms heeft het heel wat overtuigingskracht nodig als net die hoodie in de was zit:). En de oudste wilde eerst zijn nieuwe jas niet aan. Maar nu vindt hij hem heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kids toch! Laatst wou mijn 10-jarige dochter beenwarmers hebben, wol gekozen en ik begon enthousiast te haken. Had ik de eerste bijna af, zei ze plots: 'Oh, maar ik hoef ze toch niet meer..."
    GRRRR ;-)
    Maar deze sjaal vind ik heel mooi en als je peuter/kleuter hem toch niet meer wilt, dan ik wel hoor :-) hihi
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n eigen willetje, maar gelukkig dat ze m toch wil dragen.
    Leuk ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n eigen wil. Hier mag het gemaakte kledingstuk de laatste tijd 'gewoon' in de kast gehangen worden. Maar vaak wordt het de volgende dag er al uitgehaald om gedragen te worden. Dus ze draaien wel bij. Wij moeders weten gewoon heel goed wat ze mooi vinden.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...