zondag 24 april 2016

Strikjurkje, simpel, snel en super leuk!

Op naaiweekend maakte ik een schattig strikjurkje. 
Eigenlijk is het een enorm eenvoudig modelletje, maar ik vind het heel erg leuk staan. Vorig jaar had ik al een strikblousje gemaakt wat een enorm succes is geweest. Kijk hier nog maar eens.
Dochterlief is er ook helemaal content mee! Stil staan blijft nog lastig ;).

strikjurkje



strikjurkje

Toen ik dit waslijn-stofje bij de groothandel zag liggen, was ik eigenlijk meteen verkocht. Pas thuis bedacht ik me dat het printje zich ook perfect leende voor die "ik strik het even aan de waslijn"jurkje.

Nu moeten alleen nog even de hagel- en natte sneeuw buien plaats gaan maken voor zomer weer!

Patroon: Hanne uit "zelfgemaakte kleertjes van Catharine Deweerdt
stof: Was uit mijn shop



4 opmerkingen:

  1. Leuk jurkje geworden. En dat stil staan lukt ze hier ook nog altijd niet. Ach, zolang het maar uit enthousiasme is, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuk jurkje geworden.
    Ach stil staan dat komt vanzelf nog wel eens.


    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk en staat haar goed met dat blije blonde koppie er boven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief jurkje en wat een grappig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...