donderdag 19 mei 2016

Connect myself 1.0

Gisterenochtend nam ik zomaar overdag eens tijd om voor mezelf aan de slag te gaan!
Oke, ik moet toegeven, mijn man had het mij opgedragen om eens gewoon te gaan naaien in plaats van alle huishoudelijke klussen die altijd gedaan moeten worden in een gezin. 
Lief hè, die vent van mij! 

Ergens lag nog een basispatroon waar ik al eens een shirt van gemaakt had. Ik pakte verder wat andere shirts en de jurk die ik laatst maakte voor mezelf. Paste aan de hand hiervan het patroon aan en naaide dit shirt. 

Basic shirt connections Megan Blue, voor mijzelfBasic shirt connections Megan Blue

Een volgend exemplaar maak ik iets wijder en nog even bij de halslijn wat nepen. 


detail elastisch paspelband

Halslijn werkte ik af met een elastisch paspelbandje. Dat vind ik echt zo'n eenvoudige, mooie afwerking, love it!
Prima draagbaar shirt! Op naar versie 2.

Uiteraard iedereen super bedankt voor het advies van het vorige shirt. Ik moet nog even moed verzamelen om ermee aan de slag te gaan.... 

Patroon: eigen patroon

8 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk shirt geworden en wat is dat een leuke afwerking zo met dat paspelbandje.
    Kan ik zelf ook wel eens doen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden en een mooie kleur! paspelbandje is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! En wat heerlijk, zo'n ochtendje voor jezelf naaien, heerlijk luxe ;-) daar moeten we van genieten als we die kans krijgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, dit is een modelletje voor jou. Ruimere hals, niet te lang, aangesloten. Perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! En die paspel past er perfect bij, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi geworden!! Staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De stof is te gek. De paspel maakt het af. Top. Hoe heb je de paspel zo strak eraan gezet?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk shirt! Mooie stof, mooie kleur en subtiele print. Staat je hartstikke goed!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...