vrijdag 13 mei 2016

Lego man!

Dat wij knullen in huis hebben is jullie vast niet ontgaan en laten die knullen nou zoals zo veel knullen helemaal gek zijn van lego. Vond ik vandaag juist nog in een doos een zwart effen tshirt maat 128-134. Balen, die past middelste knul niet meer... dacht ik. Toch maar eens een passessie gedaan en wonder boven wonder gaat dat lijfje nog prima erin! Maar ja, zwart is zo zwart.


Zijn keus was heel snel gemaakt. Geweldig eigenlijk, waar ik soms kan blijven wikken en wegen, kan middelste knul gewoon in een tel kiezen. Daar kan ik echt wel wat van leren. 
Ik zette het plaatje even om in een cameobestand, liet hem kiezen tussen flockfolie geel en fluor geel en sneed direct de applicatie. 

Legomannetjes

Tadaaaaa! 
15 seconde later was zijn shirt klaar en heb ik een super vrolijk, blij knulletje!

Legomannetjes van flockfolie

Ik zou eigenlijk echt vaker hier tijd voor moeten nemen. Zo stom dat ik dat niet doe, terwijl heb eigenlijk een fluitje van een cent is. Nog goede tips voor knullen van net 9 en bijna 7? 

Gewoon omdat hij zo blij is!

Gewoon omdat hij zo blij is!




4 opmerkingen:

  1. Superleuk shirt!!! Gaat dat echt zo gemakkelijk met de Cameo? Hmmmm dan toch eens op mijn verlanglijstje zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps ja, soms gaat het onwijs makkelijk en heb je een bestand zo omgezet. Soms echter duurt het heel wat langer. Deze was super snel gedaan en dan is het snijden een fluitje van een cent en bedenk je je dus waarom je het niet vaker doet....

      Verwijderen
  2. Super leuk! Hier zouden mijn jongens ook blij mee zijn. Ik heb de pin alvast gepint!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, gave tekening! mijn zoontje zou dit ook wel cool vinden

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...