maandag 14 november 2016

Kringloophoek- stoffen vondsten

De laatste blog in de serie van de Sancho dag.

Ik nam mee voor de kringloop hoek, 2 volle tassen stoffen, strijkplaatjes en een doos met oude Knippies, Bizz kids en wat losse patronen die ik niet meer gebruikte. Gewoon last-minute vergeten een foto van te maken, dom dom dom!
Mijn doel? Minder terug mee nemen dan dat ik ingebracht had en dat is gelukt!

kringloop vondsten

Dat is toch -1 tas en -1 doos!

Ben jij ook benieuwd wat er in deze tas zit... misschien zie je je eigen lapje er wel in terug.

Kringloop stoffen Sanchodag

Hele diverse lappen, katoen, tricot, kant, elastisch kant, fleece met taft (?), tule achtige gordijnen en een rokmeter. Die laatste stond altijd nog op mijn lijstje en nu lag die daar zomaar :). Lucky me!

Voor een paar lapjes heb ik al een plan voor de korte termijn, het idee in mijn hoofd is in ieder geval leuk. Nu de uitvoering nog!

Dank jullie wel allemaal voor het opruimen van jullie stoffenkasten! Ik ben onwijs blij met deze lappen en ik hoop dat er ook heel wat anderen blij zijn geworden van mijn opruimactie. Lijkt me leuk nog eens ergens de lappen vernaaid terug te zien.
Mocht je jouw lapje hier verwerkt terug te zien, zou ik het super leuk vinden als je dat meldt :). 

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...