maandag 1 mei 2017

Naaiwedstrijd, doe je mee?

Hiep hiep hoera

MaMarieke 5 jaar!

Dat moet gevierd worden en wel met een online wedstrijd!

Wat is de bedoeling?
Nou ten eerste dat je er niet wakker van gaat liggen, het moet vooral leuk zijn!

1. In de periode van nu tot en met zondag 28 mei maak je iets, dit kan kleding zijn, maar ook alle andere naaisels doen mee en/of je maakt iets leuks van flexfolie of flockfolie. Vooral iets waar jezelf blij van wordt! Er zullen in de loop van maandag 29 mei ca 10 finalisten uitkomen, gekozen door mij en een naaister. Daarna zal er op gestemd mogen worden (details volgen later) om zo de winnaars te bepalen. Ergens op 31 mei, tijdstip volgt later, worden dan de winnaars bekend gemaakt.

2. Je blogt erover en/of deelt foto's op facebook op je eigen pagina en op de MaMarieke pagina onder het vastgezette bericht en/of op instagram.  Extra foto's met details geven je extra kans op 1 van de prijzen. Je hoeft dus niet alle 3 de opties te doen (blog, fb, insta) 1 ervan is voldoende. Zo kan iedereen ook echt mee doen :).
Heb je geen blog, fb of instagram? Geen nood! Mail je foto's door naar mij met wat info en dan zorg ik dat je alsnog mee doet. Je foto's worden dan in een extra bericht of als gastblog geplaatst op mijn blog.

3. Je gebruikt #mamarieke  #mamariekewedstrijd 

4. Je laat me weten waar je hebt geblogt, dit kun je doen door een linkje onder dit bericht te plaatsen, op facebook te reageren onder het speciale topic en/of op instagram de juiste hashtags te gebruiken.
Nog even voor de duidelijkheid, het hoeft niet overal.

Het is handig als je me volgt voor alle updates.
mijn blog heb je al gevonden :)
op instagram kun je mij vinden onder @mamariekes .


Nu ben je natuurlijk benieuwd wat je kunt winnen? 
Helaas geen naaimachine, dat lag echt buiten mijn bereik ;). 
Maar volgens mij heb ik wel 6 hele leuke andere prijsjes voor jullie in petto.

Wat denken jullie van:

In de categorie kleding:
* 1 meter stof uit de webshop naar keuze, 5m Framilon® en een patroon van Sofilantjes naar keuze
* 1 meter stof uit de webshop naar keuze, 5m Framilon® en een patroon van Zonen09 naar keuze

In de categorieen overige naaisels:
* jaar abonnement op Stitch at Home, 20 wonderclips, 10 naadtoeslagmagneten, 50cm Insul Bright

winpakket Stitch@home insul bright, naadtoeslagmagneten, wonderclips, MaMarieke


In de categorie flexfolie en flockfolie
* jaar abonnement op Plot at Home, 4 vellen flockfolie, 4 vellen flexfolie en 1 vel glow in the dark folie

winpakket plot@home abo flockfolie en flexfolie

2 winnaars uit willekeurige categorieen:
* samennaaidag bij mij in het atelier in 2017 datum in overleg, kijk hier voor een impressie van de laatste samennaaidag.

Nog even voor de duidelijkheid echt iedereen mag mee doen! 
Ook met meerdere naaisels/werkstukken. 

Als je vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Doe je ook mee? Ik ben heel benieuwd naar jouw creaties!

Met dank aan Sofilantjes, Zonen09, Stitch@Home en Plot@Home

76 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met 5 jaar!
    Wat zijn de eisen? Of moet je gewoon willekeurig iets maken?
    En de jury?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede vragen, vergeten erbij te vermelden. Direct nu aangepast :). En ja, gewoon iets naaien wat je graag maakt, of juist jezelf uitdagen. Een extra uitleg bij foto's telt zeker extra mee!

      Verwijderen
    2. Bedankt! Ik denk even na. Ik ga deze maand veel voor mijzelf naaien, maar dat zijn vooral allemaal dezelfde soort jurkjes, dus welke ik dan in moet sturen? Ik denk nog even

      Verwijderen
  2. Geweldige actie
    Ik ga wat leuks maken! Gefeliciteerd met je jubileum

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. 5 jaar alweer? Tje, wat gaat de tijd snel.
    Een wedstrijd, mmm. Eens gaan denken wat ik ga maken. Dus jazeker doe ik mee! Er liggen nog wat projecten die ik moet afmaken en mijn hoofd loopt over van de ideeën, dus dat komt wel goed.

    En je webshop is echt een probleem. Er staan zoveel leuke spullen, stoffen en fournituren in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee doet! :) :) moet je eens nagaan wat voor probleem het is om er dagelijks te werken ;).

      Verwijderen
  4. Linda Verheijen1 mei 2017 om 23:34

    Leuk! Als ik het goed begrijp is een blogspot erover maken een verplicht onderdeel van de wedstrijd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Linda Verheijen1 mei 2017 om 23:35

      Oh en gefeliciteerd natuurlijk!!

      Verwijderen
    2. Neeee dat is absoluut geen verplicht onderdeel. Je MAG een blogje schrijven als je een blog hebt, je kunt ook op instagram een foto plaatsen met de juiste tags erbij en/of op facebook als je dat hebt een bericht op je eigen tijdlijn EN reageren op het vastgezette bericht op de MaMarieke fbpagina.

      Verwijderen
    3. Linda Verheijen2 mei 2017 om 14:16

      Oke, dat moet wel gaan lukken! Dank voor je reactie. Nu eens bedenken wat voor moois we gaan maken :)

      Verwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van MaMarieke. En wat een leuke uitdaging. Ik ga nadenken over ik een leuke creaties te maken nav dit heugelijk feit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd. Ik ga ook nadenken over wat ik ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd !
    Als het me lukt doe ik mee ;-)
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je en vooral niet stressen he? Het moet leuk zijn!

      Verwijderen
  8. Gefeliciteerd met de deze vijf jaar! Iets maken zal ik deze maand vast nog doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk ik weet nog niet of ik mee doe, maar het is wel een leuke actie! Veel plezier en succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel namens iedereen en wie weet zie ik wel wat van jou verschijnen :)

      Verwijderen
  10. Dank je voor de uitnodiging. Ik ben de hele maand mei en een groot deel van juni bezet. Groetjes, Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ik doe dus wel mee ;) Vanmorgen had ik plannen met stof uit mijn voorraad en nu heb ik opeens stof besteld... Voor een heel ander project... Dus nu moet ik ook echt meedoen, want anders had ik deze stof ook niet besteld. (schop onder de kont).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Relaxe, komt goed... je hebt nog best wel ff de tijd he!

      Verwijderen
  12. Heidy Melissen2 mei 2017 om 17:49

    Hmmm, Zal ik dan eens voor deze maand ook wat leuks in elkaar zetten.....Weer eens achter de naaimachine. Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt leuk! Alvast proficiat met je verhaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) ik moest best lachen om je typfout

      Verwijderen
    2. Whahaha! Ik zie nu dus pas dat ik het fout typte! Sorry hoor... Proficiat met je verjaardag, dus ;-)

      Verwijderen
    3. Ik waagde ook aan kansje met een simpel shirt met flex opdruk. Hij staat op de blog en op Instagram met alle hashtags. Groetjes!

      Verwijderen
  14. Gefeliciteerd met het jubileum.
    Leuk om mee te doen. Onze dochter gaat trouwen in Portugal. Ik ga een jurk voor mijzelf maken. Dusssss dat komt goed uit😊. Verder haak en brei ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. alvast gefeliciteerd, ben benieuwd wat voor speciale jurk het gaat worden :)

      Verwijderen
  15. Gefeliciteerd met je 5de verjaardag! Ik denk er nog eventjes over na of ik mee ga doen. Groetjes van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen verplichting he, maar wel leuk als je mee doet ;).

      Verwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met je jubileum. 5 jaar alweer!!! Op naar de 10 jaar :-)
    Ik doe heel erg graag mee met deze wedstrijd. Ik ben momenteel bezig met een jurk te maken en die moet van mij voor 1 juni af zijn. ;-) Dit heeft te maken met 2 concerten waar ik naar toe ga en mijn jaren 50 jurk heeft qua stof een thema. Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allereerst: van harte gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van Mamarieke!
    Leuk, een wedstrijd:-)). Wil ik graag aan meedoen. Mag iedereen 1 'wedstrijd-stuk' insturen, of mag je met verschillende werkstukken meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Je mag uiteraard met verschillende werkstukken mee doen (als het maar niet steeds dezelfde patronen zijn zeg maar ;) ) dus niet alleen een ander stofje, maar ook echt iets anders. IK zou zeggen, leef je uit en show!! :)

      Verwijderen
  18. Wauw, 5 jaar alweer, van harte gefeliciteerd! Dat er nog maar veel jaren (en creativiteit) mogen komen!

    Wat een leuke creatieve wedstrijd, ben benieuwd wat er allemaal binnen gaat komen. Misschien dat ik zelf ook mee ga doen, moet nog ff kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marieke, proficiat! 5 jaar alweer!

    Je stimuleerde mij om het nu al favoriete jurkje van m'n dochter te bloggen. Hopelijk kloppen de weersvoorspelling zodat ze hem lekker zonder vestje kan dragen!
    http://marijkew83.blogspot.nl/2017/05/candy-dress-lmv.html

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jocelijne Brus11 mei 2017 om 13:58

    Marieke, gefeliciteerd met het 5 jarige jubileum! Wat een mooie lengte al. En natuurlijk op naar de volgende 5 en volgende 10 en 15 en zolang als dat het kan en mag in alle goede gezondheid en creativiteit!

    Ik heb je getagged op instagram en er zullen er nog wel een paar komen binnenkort! ;)

    Ga zo door Marieke! En blijf sterk in hoe je het nu doet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve woorden :). Heel bijzonder om al die positieve geluiden te horen van mensen die je eigenlijk helemaal niet kent. Ik word er een beetje stil van.
      Heb al wat voorbij zien komen inderdaad op insta van je inderdaad, leuk!

      Verwijderen
  21. Wauw Marieke, 5jaar! Gefeliciteerd met dit jubileum! Binnenkort op mijn blog een nieuwe post of mijn naaiavonturen... en via IG natuurlijk je Hastags gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd!! Stuur je het linkje ook even dan?

      Verwijderen
    2. Zeker, een kijkje nemen kan natuurlijk altijd! Ben nog niet aan een blognetwerk toegekomen, maar dat komt zeer binnenkort!
      www.werkende-moeder.nl

      Verwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd met je blog jubileum! Ik heb het naaien sinds kort weer opgepakt. En ben zo al googlend op je blog terecht gekomen. En gelijk ook maar een poging gewaagd om mee te doen met de naaiwedstrijd. Een verslag hierover staat op mijn blog: http://lilaledikant.blogspot.nl/2017/05/drie-overhemden.html?m=0
    (Hopelijk doet de link het!)
    H.gr. Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw wat een prachtige overhemden heb je gemaakt! Daar zijn de jongens vast heel blij mee. Super stoer!

      Verwijderen
  23. Gefeliciteerd met je 5-jarig bestaan. Ik ben erg blij met de bestellingen die ik tot nu toe bij je gedaan heb. Echt prachtige stofjes en fournituren. Ik heb net een blog gemaakt over een tas die ik gemaakt heb met de Soft en Stable die ik onlangs bij je kocht. Hier is de link http://gerlily.com/wordpress/?p=10311 Doe dus graag mee met de wedstrijd. Mag je overigens met meer dan één project meedoen, want ik ben met nog meer dingen bezig? In ieder geval, op naar de volgende 5 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Gerda, ben verliefd op de stofjes van je tas ;). Prachtig gemaakt. Ben ook heel benieuwd naar de quilttas.
      Je mag zoveel inzenden als je wilt, dus ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt! En ik ga zeker op naar de volgende 5 jaar! I love my job!!

      Verwijderen
  24. Check, ik doe ook mee...
    http://allsetblog.blogspot.nl/2017/05/een-streepje-voor-hebben.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Kon toch niet zijn dat jij zou laten afweten ;). Heb een reactie op je blog achtergelaten.

      Verwijderen
  25. Proficiat met de verjaardag!
    Ik ga ook mijn kans wagen voor je wedstrijd, echt chique prijzen amai.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik ben benieuwd wat je gaat maken :). Veel plezier in ieder geval.

      Verwijderen
  26. Hier is mijn inzending http://stipjesendatjes.blogspot.nl/2017/05/koen-ole-theo-en-cisse.html

    Ik had stof gekocht om voor mijzelf een trenchcoat te naaien, maar ik besloot toch om stof uit eigen voorraad te gebruiken en iets voor mijn oudste zoon te naaien.

    Het staat nu op mijn blog, vandaag zal ik het ook nog op Facebook en Instagram tonen.

    groetjes Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw wat prachtig alles matchend en volledig in jouw kleding.

      Verwijderen
    2. zelfs z'n onderbroek :) Ik vind het erg leuk dat ik steeds meer dingen zelf kan maken. En ik ben groot Fan van zonen09. Door de duidelijke tutorials heb ik leren naaien (in mijn naaicursus heb ik enkel een tricotjurkje en shirtje gemaakt, weinig tips gehad daar). Overhemden, broeken (met gulp, rits), en vestjes naaien heb ik van Zonen09 geleerd. En verder van andere patronen (compagnie M, Sofilantjes)

      Verwijderen
    3. Geweldig is dat! Ik zou zeggen naai lekker door! Ik geniet ook van je mmm2017 :) het inspireert

      Verwijderen
  27. Ik blogde over mijn inzending op http://nathaliesnaaisels.blogspot.be/2017/05/nore-de-muizen.html
    Kom gerust eens langs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je bezocht! Toffe pyjama, gaat ze vast heerlijk in slapen :).

      Verwijderen
  28. Ik zag net dat je ook met meerdere naaisels mee mag doen. Dus ik stuur deze jurk + bolero ook nog in . http://stipjesendatjes.blogspot.nl/2017/05/polkadot-dress.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groot gelijk! Je hebt ook wel echt een super productie zeg! Prachtige jurk

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Ik heb een paar maanden nauwelijks genaaid. Maar de laatste paar weken ben ik weer op stoom

      Verwijderen
  29. Gefeliciteerd!
    Bij deze mijn inzending: https://handgemaaktdoorthea.blogspot.nl/2017/05/de-zon-scheen-en-er-werd-een-bloes.html

    Ik ben dit jaar pas begonnen met bloggen van oa. mijn naaisels en probeer bij deze dan ook een beetje kennis te maken met de blogwereld; en die is groot moet ik zeggen :O.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk dat je ook mee doet! Prachtige blouses heb je gemaakt. Hihi en ja de blogwereld is super :).

      Verwijderen
  30. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee met een overhemd voor mijn vriend. Ik heb hem op instagram gezet: https://instagram.com/p/BUol3_lFKlp/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Piep, ik doe graag mee. Op de valreep ...
    Met een zelfgemaakt rokje ....
    http://suikerheksje.blogspot.be/2017/05/oeps-op-de-valreep.html
    En met een setje voor mijn jongste kabouter ...
    http://suikerheksje.blogspot.be/2017/05/schop-onder-mijn-kont.html
    En als laatste de kleertjes van de klaspop !
    http://suikerheksje.blogspot.be/2017/05/klaspopkleertjes.html

    En bedankt ... je wedstrijd is mijn figuurlijke schop onder mijn kont om weer te naaien !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie dat ik hier nog niet gereageerd had, wel op je blog :). Wat leuk dat je weer de zin van het naaien terug gekregen hebt! Mooie dingen gemaakt.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...