woensdag 21 februari 2018

Dankbaar

Wat is het toch dankbaar om voor de zonen te naaien! 
Na de dierentrui werd er nog 1 lapje uit de kast gevist... eentje die er al bijna 2 jaar in lag. Shame on me... ik kocht het tijdens het Sancho naaiweekend in het voorjaar van 2016. De uni stof lag ook al te wachten om verwerkt te worden. De combi had ik al lange tijd in mijn hoofd... maar ja in mijn hoofd is niet tastbaar hè. 
Dus toen zoonlief mij nog eens lief aankeek en om eenzelfde trui vroeg, was het snel besloten.

Abacadabra 180

Met een uurtje was hij eigenlijk al gemaakt. 
Is dus ook al even klaar, maar ja ik was zo druk met andere naaiprojecten en vakantie, dat het bloggen er niet van kwam.

Abacadabra 180 MaMarieke

Vanochtend even snel een aan foto....

Uiteraard maakte ik er nog even een SnapPap labeltje aan. Staat zo leuk vinden wij.

SnapPap labeltje MaMarieke

De zomen naaide ik er weer in met de coverlock. Krijg regelmatig de vraag of ik nog steeds tevreden ben met de Babylock. Nou ben echt nog steeds super blij met mijn switch!

Volgende keer maar weer eens een ander modelletje.... anders wordt het wel wat saai hier ;).

Patroon: abacadabra 180 mt 140 versmald en verlengd
Stof: French Terry 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...