woensdag 21 maart 2018

Simpele test Regem

Vandaag is de lente begonnen... tijd om eens een nieuw patroon uit te testen voor de oudste knul. Mijn zinnen had ik gezet op zo'n toffe regem met color block. Toen ik dat voorstelde aan mijn grote schat, was het enige wat hij zei: "Mam dat is toch niets voor mij."
Waarom???? Het lijkt me juist zo tof.... maar goed, op zich ook wel makkelijk om een simpel shirt als test shirt te maken en dan ga ik later toch stiekem een color block maken..... ssssttt don't tell him ;) !

Regem Sofilantjes simpel

Simpel shirt, simpele foto.... 

Achterkant van het shirt is gewoon zwart. Ik had nog een klein stukje van deze stof in de kast liggen, net genoeg voor het voorpand. Ook de zwarte unistof is precies op. De zomen deed ik met de coverlock waarbij ik het achterstiksel aan de voorkant deed, ook bij de hals is hij zo doorgestikt. 

Patroon: Regem A




1 opmerking:

  1. Mooi shirt en de simpele Regem is toch de handigste om het patroon goed uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...