donderdag 18 oktober 2012

Nog meer stofjes

Tricot stof voor mezelf en de knullen


Jullie zullen wel denken, naait ze allen voor dochterlief? Daar lijkt het de laatste tijd wel op he? 
Maar nu kwam er toch echt stof van Bora om iets voor onze peuter te maken.... althans dat was de bedoeling, maar grote knul staat ook gelijk te springen om de jungle stof. Ik heb 1m, dus eens kijken wat ik kan maken zodat beide knullen blij gaan worden.... en anders heb ik bij die shop een hele andere leuke tricot gezien die natuurlijk net 1 dag later aan het assortiment toegevoegd is, anders had ik hem gelijk mee besteld. 
De paarse retro achtige stof is voor mezelf, ik ga er een burda 7828 van maken, alleen dan natuurlijk met lange mouwen.

4 opmerkingen:

  1. Oh dat jungle stofje is mooooooi :-) Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken, 2 shirts zal moeilijk zijn. Welke tricot vond je nog mooi?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag dat ik was vergeten door te linken naar de site waar ik ze vandaan heb....dat heb ik even gefixt. De space raket/robot stof is natuurlijk ook geweldig! Ondertussen wel al een idee hoe ik het "probleem" van de jungle stof op ga lossen zodat alle 2 de knullen blij zijn. Ik verklap nog niet hoe, dat zullen jullie vanzelf zien :).

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...