maandag 20 mei 2013

Workshop applicaties maken!

Zaterdag 8 juni 2013 geef ik een gastworkshop in Utrecht!

Thema:
Applicaties maken van flockfolie, flexfolie of hotfix rhinostones

Workshop applicaties maken
applicatie gemaakt tijdens workshop in oktober 2012

Van 10:00 tot 13:00 leer je hoe je met flockfolie, flexfolie of hotfix rhinostones applicaties kunt maken en ga je onder begeleiding aan de slag. Je krijgt een startpakket naar keuze en kunt natuurlijk andere startpakketten of materialen ter plekke aanschaffen. Neem zelf een kledingstuk of stof mee (denk aan t-shirts, broeken, rompers, kussenslopen etc als het maar katoen is!) wat je wilt pimpen. Zorg dat dit wel gewassen is anders heb je kans dat het materiaal niet hecht door diverse vuilafstotende lagen die gebruikt worden in de industrie.

In het najaar heb ik al eens een workshop gegeven. Je leest er hier meer over. Houd je niet van doorklikken.... dit waren onder andere applicaties die toen gemaakt zijn door de cursisten!



Waar?
"Atelier geknipt voor U"
Detmoldstraat 11, Utrecht
voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur, ook bereikbaar met openbaar vervoer

Wanneer?
Zaterdag 8 juni van 10:00 tot 13:00 uur

Kosten?
25 euro, dit is inclusief startpakket van de shop naar keuze, koffie en thee en een kortingsbon online te besteden bij MaMarieke.nl

Opgeven?
Er zijn maar een beperkt aantal plekken, dus geef je snel op! Dit kun je doen door mij te mailen (info@mamarieke.nl) of contact op te nemen met Atelier geknipt voor U (info@gekniptvooru.nl)

Lijkt me leuk je dan te zien! 

9 opmerkingen:

  1. Lijkt me super leuk! Moet even kijken of ik vervoer kan regelen voor die zaterdag!
    Ik doe namelijk super graag mee aan de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig! Stuur je me een mailtje als je definitief wilt komen? Ohja parkeren is daar gratis en met openbaar vervoer ook bereikbaar.

      Verwijderen
  2. Gaaf zeg... Tijd voor je eigen atelier met workshops hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb je net een mailtje gestuurd! wil graag samen met mijn moeder komen mee doen.

    groetjes maybritt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor workshop, voor diegenen die gaan heel veel plezier eb succes

    Corina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ga je nog een keer zon workshop organiseren, dan houd ik mij aanbevolen! Lijkt mij erg leuk... Wie weet kan ik nog wat vriendinnen bij elkaar verzamelen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neem even via de mail contact met mij op, dan kunnen we er eens over babbelen! marieke-aapje-mamarieke-nl

      Verwijderen
  6. Ga je nog een keer zon workshop organiseren? Lijkt mij erg leuk om te doen namelijk. Wie weet kan ik nog wat vriendinnen/collega's bij elkaar verzamelen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...