zaterdag 10 mei 2014

Fluor neon pakket gaat naar........

Weggeef aktie MaMarieke neon pakket


Wat is dat lastig om een persoon te kiezen. Eigenlijk is het van iedereen lief die een ander wat gunt! 
Hier op de blog reacties, via de mail een aantal reacties..... 
Ik kon niet kiezen en dus heb ik manlief laten kiezen. Hij is tenminste blanco, wel zo eerlijk dacht ik.

Het pakket gaat naar iemand die via de mail gereageerd heeft:

een vriendin van Debbie Vervoort 

Gefeliciteerd! 
Mail je mij de gegevens even door zodat ik het pakket naar haar toe kan sturen en Debbie, jij ontvangt natuurlijk nog de kortingsbon!

Morgen, op moederdag, maak ik de volgende weggeefactie bekend. 
Deze keer maak je gewoon zelf kans op het pakket.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd Debbie en je vriendin! Op naar de volgende give away! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...