vrijdag 17 april 2015

Spring to summer CAL 2015, MaMarieke haakt in met een leuke aktie

Vol spanning heb ik en nog velen met mij, gewacht op de lancering van de nieuwe lente CAL 2015 van Scheepjes. De spanning werd goed opgevoerd, maar wauw wat ben ik blij!


Scheepjes spring to summer CAL 2015

Het patroon is een royale omslagdoek ontworpen door Annelies Baes. Zij is oa auteur van het boek "Heerlijk haken" en ontwerpt voor diverse internationale haakbladen.

Stiekem ben ik zo blij dat het niet weer een deken is... ik houd niet zo van dekens haken, tenminste dat idee heb ik dan want ik heb er nog nooit eentje gehaakt.

Ik probeer al wat te bedenken hoe het patroon in elkaar zit als ik naar de sneak preview kijk. Zullen de gekleurde bloemen/patroondelen eerst los gehaakt worden? Heeft elk gekleurde bloem een rand van de hoofdkleur direct erom heen gehaakt en worden daarna al die losse delen aan elkaar gehaakt? Of wordt de hoofdkleur in 1 keer gehaakt? 
Het is alleen maar gissen, want het patroon is nog top secret! 

We moeten met zijn allen geduld hebben tot 10 juni wanneer het eerste deel gepubliceerd zal worden. Vanaf die datum is het 11 weken lekker haken. Ik heb er nu al zin in!
De patronen komen zowel uitgeschreven, als in schema's en met foto's en extra info en tips. Dat wordt een geweldig leerproces!


Kleurenpakketten CAL 2015 Scheepje

De verschillende kleurenpakketten met links steeds de hoofdkleur waar 7 bollen van in het pakket zitten, van de overige bollen is er 1 kleur. Ik twijfel nog of ik voor het pauw (peacock) pakket of de kolibrie (hummingbird) ga. 


Eco haaktas waarin de bollen geleverd worden

Scheepjes levert de pakketten in een eco haaktas, prachtig verpakt waar je je haakwerk mooi overal mee naar toe kan nemen!

Wat doet MaMarieke?


en 

Bij elk pakket lever ik een gratis KnitPro soft feel 4mm haaknaald! Ben je een losse haker, niet getreurd, dan kun je ook een 3,5mm haaknaald ontvangen als dank voor je bestelling bij mij! 

KnitPro soft feel haaknaald kado

Het wordt een ontspannen, gezellige en leerzame haak lente/zomer! Wie doet er mee?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...