zondag 31 mei 2015

Mag het roze zijn?

Roze tshirtjes in overvloed. 
Ik koop ze op voorhand zo in de uitverkoop tijd als ik er toevallig tegen aan loop. Meestal blijven juist de effen shirtjes altijd liggen en die gaan dan voor een enkele euro weg. Perfect dus! 

Flexfolie MaMarieke, kindjes op schommel


Dochterlief van 3 heeft meegeholpen met plaatjes kiezen. Even traceren en wat bijwerken in het computer programma en dan snijden met de cameo. Ook de kleur van de flexfolie ook. Oke ik heb wel dit keer een selectie gemaakt zodat er ook iets anders dan roze op de roze shirts zou komen, gewoon om iets meer variatie te hebben in kleur. Alhoewel de kleur op de foto niet helemaal tot zijn recht komt. 


Flexfolie aqua groen, schommel kindjes

Peuter koos de kleur aqua groen. Op deze foto eigenlijk de goede kleur, alleen is de kleur van het shirt weer zoveel anders. 


Flexfolie MaMarieke, lieveheersbeestjes

Deze schattige lieveheersbeestjes had ik nog in mijn bestanden staan. Die heb ik ooit ook eens van flockfolie en hotfix steentjes gemaakt.


Tja en lila was als eerste gekozen door ons meisje, krijg ook hier de kleur op de foto niet goed, wat is dat toch?

In ieder geval weer wat gezellige shirts erbij!




2 opmerkingen:

  1. Leuk! Kleine snelle projecten! Kom je vanzelf weer in the flow!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb laatst ook een hele serie shirts geflext, alleen niet gefotografeerd, dus niet geblogd. Maar het vult wel mooi de (zelfmaakkleding) kast aan. En roze mag toch als meisje?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...