woensdag 13 mei 2015

Update wat ik heb gedaan en zo wat gedachtenspinsels

Zoals ik al schreef, was ik vorig week met zoonlief in het ziekenhuis. Ik nam het een en ander mee om wat te doen te hebben als ik even niets als mama voor hem kon doen. Mijn haakwerk, een tijdschrift en een pakketje Clover clam shell etui nam ik mee. 
Op de momenten dat hij eindelijk sliep, was ik zelf ook aan mijn eind of waren er gesprekken met artsen. Zo heb ik bar weinig gefreubeld. Een toertje gehaakt en een begin gemaakt aan de clover clam shell etui. Geen enkel probleem want ik was blij dat ik voor mijn ventje er kon zijn! 
Hoe geweldig is het dat je als moeder 24 uur per dag bij je kind mag zijn in het ziekenhuis, zeker als je zo'n eind van huis bent. Zo ontzettend fijn, want op dit soort momenten heeft je kind je extra hard nodig. Maar daarbij stond ik versteld van alle faciliteiten die het WKZ (wilhelmina kinderziekenhuis) te bieden heeft voor de kinderen. Daar kom ik later nog wel eens op terug, deze week heeft diepe indruk op mij en mijn kind gemaakt. Het heeft tijd nodig om te bezinken. 

Mijn omslagdoek is dus nog niet af... ik heb nog een klein maandje want 10 juni begint de lente-zomer Scheepjes CAL 2015. Volgende week komen de pakketten al binnen, wat ben ik nieuwsgierig! Natuurlijk stuur ik ze dezelfde dag nog weer door naar iedereen die al een voororder geplaatst heeft. Nog geen keuze gemaakt? Geen nood er zijn nog pakketten! Met de vouchercode: CAL2015 stuur ik het haakpakket ook nog eens gratis naar je toe en natuurlijk ontvang je een haaknaald als kadootje erbij. 

clover clam shell etui en wonder clips

Waar ik tot mijn grote verbazing echt lol in had, was het maken van de clam shell assecoire etui. Normaal gesproken houd ik niet zo van met de hand naaien, liefst gebruik ik toch mijn naaimachine. Maar dit gaf zoveel rust, kleine stukjes naaien, verschillende steken en snel resultaat, toch stiekem ook wel belangrijk. Hij is nog niet af, want ik heb gewoon echt bar weinig tijd en energie gehad. Maar het begin is er. 
Mijn eerste indruk van de clam shell's, stevig, eenvoudig, duidelijke uitleg zeker met de youtube film van Clover (oke wel echt erg Amerikaans maar daar moet je gewoon even doorheen kijken ;) ), rustgevend om te naaien. Het gebruik van de Clover wonder clips maakt het zeker vele malen makkelijker, want met standaard spelden zal het een veel lastiger klusje zijn om de verschillende onderdelen aan elkaar te zetten. Overigens is dit mijn eerste keer dat ik echt bewust voor de wonderclips kies. Wat zijn dat enorm stevige knijpertjes, ideaal! Ga ik zeker vaker gebruiken. Ik zie vooral toepassingen bij het maken van tassen met By Annie's soft and stable. 
Binnenkort hoop ik tijd te zien om het af te maken. Ik laat het jullie zeker zien. Maar eerst nog even genieten van de laatste dagen vakantie aan huis met z'n 5en!

Nog bedankt voor al jullie lieve reacties en begrip dat vorige week er geen bestellingen verzonden konden worden. 
Natuurlijk is vanaf deze week gewoon weer de normale verzending, bestelling geplaatst en betaalt op werkdagen voor 14:00 uur, dan gaat het die dag nog mee op de post.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...