vrijdag 11 december 2015

Eindelijk warme thee!

Gisterenochtend vond ik dan eindelijk een uurtje voor mezelf. In alle hectiek van afgelopen periode, zegde ik mijn naailes af, ik had gewoon echt even de behoefte aan rust. Rust om me heen en rust in mijn hoofd. Wat ik ging doen? Naaien! 
Heerlijke ontspanning is dat toch. Geen radio aan, geen kinderen over de vloer, gewoon genieten van de stilte en het geratel van de machine. Daarbij probeerde ik ook een prachtig nieuw product uit, Insul Bright. Temperatuur isolerende vlies, het zou ideaal zijn voor ovenwanten, theemutsen of koeltasjes etc. Dat moest ik natuurlijk uit testen.

Theemuts met Insul bright gevoerd

Ik tekende een patroontje en naaide in dat uurtje een theemuts van een gezellig kerststofje. Ik koos voor de winterholiday's een beetje in de hoop dat de kinderen ook eens wat vaker thee willen gaan drinken in plaats van die beker koud water. Een extra skai paspeltje om het nog wat op te fleuren en een lusje om de theemuts makkelijk van de theepot af te tillen en klaar ben je.


Theemuts met Insul bright gevoerd, temperatuur isolurend


Natuurlijk zijn jullie benieuwd of mijn thee ook echt warm blijft! Nou dit Insul Bright vlies heeft absoluut mijn test doorstaan! Heerlijk warme thee, genieten. Ik schenk nog een kopje in.

Ohja en natuurlijk ga ik binnenkort ook ovenwanten maken, om dat verder uit te testen, maar daar hoeven jullie niet op te wachten. Het Insul Bright vlies is vanaf nu te bestellen bij MaMarieke voor wel een heel leuk prijsje!



Let op, maak de thee muts niet te groot! Want als de luchtruimte onder de muts te veel is, verliest het zo heel wat warmte. Hij moet precies om de theepot vallen. De maten in de link zijn voor een enorme theepot. Dus echt even goed je theepot nameten. Veel plezier.






4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...