vrijdag 22 januari 2016

Drops design cirkelvest

Hij ligt hier al even klaar, of eigenlijk bijna even klaar. Enige wat nog steeds moest gebeuren is een knoopje aanzetten. Een heerlijk warm cirkelvest met mouwen naar het patroon van Garnstudio Drops design Princess Petal. Het patroon is echt heel eenvoudig en het resultaat is super.
Dit keer geen foto's op model. Ik had geen zin om moeilijk foto's te moeten maken want madam vindt het nog steeds niets om te poseren. 

Cirkelvest dubbele draad extrafine merino Hjertegarn

Heb je zoveel mooie knopen in de kast liggen, is kleuter heel duidelijk dat ze alleen maar een houten hartjesknoop wil als sluiting.
Het randje heb ik zelf verzonnen aangezien er geen rand in het patroon opgenomen is. Ik houd wel van iets meer afwerking ;).


Cirkelvest, achterpand, dubbele draad extrafine merino Hjertegarn

Achterpand.

Cirkelvest drops dubbele draad extrafine merino Hjertegarn

Zo zie je goed dat het niet echt een volledig cirkelvest is. Je haakt toch iets van voorpanden eraan vast. 


Ik haakte met dubbele draad Extrafine merino 150 Hjertegarn op naald 5. Ik gebruikte 2 kleuren doordat je met 2 draden haakt krijg je zo'n mooi overloop effect.




3 opmerkingen:

  1. Wauw, leuk zeg!

    Oeh, kan ik dat ook :) Super leuk projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk kun jij dat ook, als je stokjes en lossen kunt haken en een kunt tellen dan is het zo gepiept ;)! Ik zou zeggen, doen!

      Verwijderen
  2. Wauw! Heel knap gedaan!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...