donderdag 12 mei 2016

Give away!

De vorige keer kon je alleen reageren op mijn facebook pagina, eigenlijk toch jammer voor iedereen die geen fb account heeft. Daarom nu een dubbele actie!
Daarbij was het vorige stofje wel echt een meiden stofje.... dus tijd om de knullen eens in het zonnetje te zetten!

Op maandag 16 mei 2016 geef ik 

aktie Megan Blue raket stof winnen



Super leuk voor shirts, t-shirts, shorts, boxers, hemdjes etc.

Wil jij ook kans maken op dit pakket? 

* zorg dan dat je volger bent of wordt en
* laat een reactie achter op dit bericht
* heb je een eigen blog? Delen mag, is wel heel lief, maar hoeft niet.

Nou dat is niet zo moeilijk toch? 
Hoe je volger wordt? Gewoon aan de rechter zijbalk via bloglovin', via je email of blogger, je kiest gewoon wat jou past. 


De aktie loopt ook via mijn facebook pagina. Op maandagavond zal ik alle reacties op 1 hoop gooien en een winnaar trekken. Wie weet ben jij de gelukkige wel!

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke actie!
    Ik doe graag mee 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daarom deed ik de vorige keer niet mee, het was een meiden stofje. Maar deze zullen mijn jongens wel leuk vinden :) dus ik doe mee. Ik zie nu dat ik op mn telefoon nog steeds niet goed ingelogd sta. Ik volg jou wel, maar met mijn blognaam Stipjes en datjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja...vorige keer geen facebook en nu alleen maar dochters.....helaas....je gaat er vast iemand heel erg blij mee maken ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nee.... dat is wel echt sneu! Ik ga het onthouden...

      Verwijderen
  4. Ik doe graag mee, al vele jaren vol ik je blog.
    Vorige keer facebook en voor meisjes. (Beide heb ik niet).
    Nu voor jongens! Geweldig. Als ik dit win, dan ga ik absoluut iets voor de jongste maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk. Ik doe mee. Ik ga het stofje morgen aan de jongeman laten zien. Maar hem kennende zal hij het leuk vinden. hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och, mijn zoon is momenteel helemaal into de ruimte! Zou hij geweldig vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och, mijn zoon is momenteel helemaal into de ruimte! Zou hij geweldig vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer super leuk uit en doe graag mee.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee want mijn zoontje wil later astronaut worden en is dus helemaal weg van alles wat met 'de ruimte' te maken heeft. Een shirt van deze stof zou hem heel blij maken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, leuk! Aangezien bijna al mijn naaisels voor de dochter zijn, wil ik zeker wel eens iets winnen voor zoonlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk zeg...
    Zjef zou dit super vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fantastisch stofje. Dat zou ook leuk shirt voor mijn zoon kunnen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met drie knullen zou dit stofje zeker een goede eigenaar vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk. Met 3 zonen in huis zal dit stofje gauw rond een lijfje zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke give a way, daar wil ik graag aan meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig stofje ! Ik heb hier wel een neefje die er superblij mee zou zijn! Dus ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met 3 boys in huis komen jongensstofjes zeker van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, dit is een leuke actie. Ik heb vorige week bij jou de billy van zonen09 gekocht, en met deze stof kan ik daar een prachtig shirt voor mijn zoon van maken! En donderdag ben ik jarig dus dit is een fantastisch cadeau. Mijn zoon blij en ik blij ��

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat geweldig en ja ik doe graag mee!!!! iets weggeven is steeds leuk maar iets ontvangen is nog altijd leuker :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...