zondag 8 mei 2016

Hello sunshine, win jij morgen 1 meter stof?

Gewoon omdat het moederdag is, omdat het zulk mooi weer is, de laatste dag van mijn vakantie en de shop MaMarieke.nl 4 jaar geleden gestart is.....

geef ik 1 meter van deze sunglasses stof morgen (9 mei 2016) weg!





Lieve trouwe bloglezers, mocht je nou geen facebook hebben, wees niet verdrietig, uiteraard ga ik jullie binnenkort ook verblijden met een leuke actie! Ik vind het namelijk zo onwijs fijn dat jullie reacties achterlaten op mijn blogjes, dat verdient ook eens een extraatje. Straks in het zonnetje ga ik daar eens over nadenken, mocht je een leuke suggestie hebben.... be my guest!! 

Fijne dag en geniet van de zon!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. Vier jaar alweer. Facebook heb ik niet, maar je maakt er vast iemand blij mee!

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee 4 jaar alweer!! Proficiat!! Ook ik heb geen facebook maar ik weet zeker dat iemand er heel blij van gaat worden! Geniet van het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...