donderdag 11 mei 2017

Oh Deer, Flamingo's en Zonen09


Wat is het super leuk om al die positieve reacties te lezen en prachtige creaties voorbij te zien komen als antwoord op mijn uitgeschreven naaiwedstrijd ter ere van mijn 5 jarig bestaan.
Genieten is dat! Dank jullie wel :).
Als je geen facebook, instagram of blog hebt en wel mee wilt doen aan de naaiwedstrijd, dan mag je mij altijd een mailtje sturen met foto's en begeleidend tekstje.

Hierbij de inzendingen van Alrina Afman. Zij laat zien dat je met kleine aanpassingen de Zonen09 patronen ook perfect voor meiden kunt gebruiken!

**********
 Ik ben Alrina Afman, 37 jaar, getrouwd en moeder van drie dochters (10,8,5) en een zoon (2).
Sinds een aantal jaren is naaien een grote hobby van mij. Ik naai kleding voor mezelf en mijn kinderen en onlangs heb ik voor het eerst een kledingstuk voor manlief genaaid: een Theo van Zonen09.
naaiwedstrijd MaMarieke

Voor deze wedstrijd heb ik een jurk voor mijn jongste dochter en een polo voor mijn zoon genaaid. Voor de jurk heb ik het patroon Billie van Zonen09 als basis gebruikt. Ik heb het voor- en achterpand verlengd en iets uit laten lopen om een jurk te verkrijgen.
Voor de polo heb ik het patroon Theo van zonen09 gebruikt en daar de polovariant van gemaakt. Voor beide modellen heb ik tricot van Poppy gekozen.
Theo- Zonen09

Om de jurk en polo net iets extra’s te geven heb ik de woorden ‘Flamingo’ en ‘Oh deer’ met flockfolie op de kleding gestreken. Deze heb ik met de hand uitgesneden.
Billie en Theo Zonen09

*******

Bedankt voor je inzending!

1 opmerking:

  1. Geweldig leuk deze exemplaartjes! Ik ben fan. Zou het zo komen in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...