vrijdag 30 juni 2017

Oeps

Eigenlijk schaam ik me een beetje....
toch ga ik het je laten zien.
 Stof van 2 maanden in mijn machines....
terwijl het echt een fluitje van een cent is om het even schoon te maken.

Babylock overlock

Dat is lockmachine 1.....

Bernina overlock 800DL voor de schoonmaakbeurt

en lockmachine 2 voor de schoonmaakbeurt.

En echt binnen 3 minuten zagen beide machines er weer zo uit:

Bernina overlock 800DL

Wil je aannemen van mij dat de andere lockmachine er ook weer zo schoon uit ziet? Ben vergeten daar een foto van te maken en ben nu te lui om naar het atelier te lopen ;). 
Toch fijn dat dat even gebeurd is en het zal zeker ten goede komen aan de steekkwaliteit ;).

Zeg eens eerlijk... ziet jouw machine er ook wel eens zo uit? 
Hoe vaak maak jij je machines schoon? 

Ik kan morgen in ieder geval weer heerlijk aan de slag. Dan komen Rachel en Neeltje, de 2 winnaars van de naaiwedstrijd hier een hele lange dag naaien! Alles staat klaar, ik heb er zin in :).
Houd fb en instagram @mamariekes maar in de gaten voor af en toe een fotootje.

3 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar! Mijn naaimachine gaat een beetje piepen als ik hem niet genoeg schoonmaak, vaak is het mijn man die opmerkt dat hij het hoort, niet ik zelf (oeps)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het spoelhuis van mijn machine de eerste keer opengemaakt na meer dan een jaar. Oeps. Ik had daar helemaal niet bij stilgestaan. Ik hoef niet uit te leggen dat het veel erger was dan jouw foto ;-)
    Nu doe ik het om de paar maand en na elke pluizige stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het iets wat we snel over het hoofd zien om te doen. Altijd is er wel iets wat even snel tussendoor 'moet' en dan denk je als dat af is dan maak ik de machines weer schoon. Ik probeer wel na ieder project toch even te borstelen dat scheelt altijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...