dinsdag 4 juli 2017

Monster boy

Het lijdend voorwerp zat nog op school bij het maken van de foto's, vandaar eens een platte foto van een shirt. Soms moet je even voor relaxed kiezen he, helemaal aan het einde van het schooljaar ;).

De oudste koos de stof, ik startte met naaien op de samennaaidag van afgelopen zaterdag, maar moest het boordje, de zomen en de finishing touch nog doen. Deze ochtend koos ik even voor mezelf en maakte het shirt af. 

Billie Zonen09, MaMarieke en snap pap afwerking

Het werd weer een Billie met raglan mouwen.  
Why change a winning pattern? 


Dit keer werkte in het shirt af met een tof detail, tenminste dat vind ik dan.... geen overleg gehad met zoonlief ;). Ik knipte een klein stukje van een strook snap pap, ponste er een sterretje uit en stikte het op de rand. Uber simpel en onwijs stoer toch?


Billie Zonen09, MaMarieke

Tja achterpand is niets spannends aan, maar hoort er wel bij ;).

Patroon: Billie Zonen09, raglan mouw
Stof: couponnetje van vorig jaar en een stukje van een snap pap strook

hoeveelheid stof: 70cm


7 opmerkingen:

  1. Idd, waarom een ander patroon gebruiken als je hier zeker bent dat het past! Ik vind het detail van het labeltje echt heel tof! Gaat de pons makkelijk door het materiaal heen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De pons gaat echt super makkelijk erdoor heen.... en het is zelfs eigenlijk al een oudje..... heb er ook al flock en flexfolie mee gedaan, dus denk niet dat hij nog mega scherp is. Maar werkt dus echt perfect. Overigens gewoon een goedkoop dingetje van de Action ;).

      Verwijderen
  2. Ziet er super uit. Ook hier zijn de shirts voorzien van snappap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd Neeltje!! Tof spul he? Ben ook heel benieuwd hoe het straks gaat aanvoelen na de wasbeurt... ik houd je blog in de gaten ;).

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Doen! Ben benieuwd naar jouw ervaringen.. ik vind het echt net wat meer af.

      Verwijderen
  4. Echt super leuk met dat snap pap detail. Maar dat had ik dit weekend al bij je gezien:-)
    Mijn bloesem jurk is bijna af, die krijgt ook zo'n leuk detail onderaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...