zondag 15 september 2013

Vogeltjes...... winnen?

Flockfolie applicatie

Al enige tijd had ik een schattige vogelplaatje ergens op pinterest gevonden en opgeslagen op mijn computer. Nu had ik dit lieve bruine vogeltjes katoentje onlangs gekocht. Ik ben van plan om er een omkeerbaar wikkelrokje van te maken. Tja 1+1=2.... Ik bewerkte het vogelplaatje, haalde wat weg en veranderde de verhoudingen iets, maakte er een goed snijbaar document van en zie hier het resultaat. Om het binnenste vogeltje zomaar weg te doen vond ik zonde en dus flockte ik dat nog even op de achterkant van het shirt. Nu alleen het rokje nog even naaien en dan is er weer een mooi herfst setje klaar! 

Achterkant shirt, flockfolie applicatie

Wil jij ook zo'n applicatie? Geef je mening of jij deze applicatie leuk genoeg vindt voor de shop, of je hem in flockfolie of flexfolie zou willen en waar jij die applicatie voor zou gebruiken.
Het is handig als je volger bent zodat je weet of jij de gelukkige winnaar bent en een beetje reclame maken is altijd erg fijn!
Ohja en volgende week zondag, 22 september, maak ik de winnaar bekend.

32 opmerkingen:

  1. Die vogeltjesstof is leuk he. Ik heb hem voor Noor in het grijs. Ik denk dat je applicatie leuk genoeg is voor in de shop en dat hij leuk is in zowel flock- en flexfolie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stof is echt geweldig! Ik heb hem ook in de donker blauwe tricot variant....

      Verwijderen
  2. Oh wat is hij leuk!! wij houden van vogeltjes. Vind de applicatie zeker leuk voor je shop, hij is super! Zelf vind ik Flockfolie erg leuk en gebruik dat vaker dan flexfolie.

    Groetjes Chantal Folkers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super combinatie, kan zeker in je schop. Leuk dat het vogeltje nog eens terug komt op de rug :) Ik ben flock-maagd dus over folie of flex kan ik mij niet uitspreken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk vogeltje. Zeker leuk voor meisjes. En inderdaad zon klein vogeltje dan op de achterkant.
    Flockfolie vind ik leuker dan flex

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Zowel in flex als flock als voor de shop! Gewoon doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! kan absoluut in je shop! ! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke!! Ik ben flock fan, dus wat mij betreft in flock. ik zou hem ook nog leuk vinden voor zwangere vrouwen.. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kan zeker in de shop. Wat een enig vogeltje. Ik zou hem in flockfolie doen en dan op een baby quilt bevestigen. Voelt vast heerlijk ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, goed idee van Debbie :) Dan moet ie niet te klein zijn alleen ;)

    Vooral leuk als je m dubbel zou verkopen, dus de grote en dan de kleine bijv in een ander kleurtje?

    Ik ding graag mee, ik wil m uiteraard op een shirtje voor DL!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh heel leuk! Ik vind dat hij prima in de shop kan!

    Flexfolie zou ik wel erg leuk vinden.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind em leuk!! zou zelf een grote in flock doen en dan een kleine er op in glitter flex denk ik.
    Vind dat wel een leuk effect hebben samen.
    Ik zou hem (als ie niet te groot is) op de achterzak van een spijkerbroekje maken.
    Wat multivroon zegt een grote en een kleine in verschillende kleuren samen verkopen.
    Ik denk dat het een leuke is voor in je webshop!

    Doe graag mee met je give away!

    Groetjes piece of may

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk stofje, waar heb je dat gevonden?? Vogeltje is super, ik doe graag mee! Ik zou hem gebruiken op de flap van een zelfgemaakte zijtas (zoals mijn dochtertje dat noemt). Zeker leuk genoeg voor in je webshop!
    Groetjes,
    Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem bij de stoffenkraam vandaan.... http://www.destoffenkraam.nl/stenzo_standaardstoffen.html
      Hij is in verschillende kleuren te verkrijgen, in katoen, in tricot en geplastificeerd katoen.

      Verwijderen
  13. Zeker shop-waardig! Ik heb nog nooit flockfolie gebruikt, dus zou deze zeker willen winnen om te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat vogeltje-in-vogeltje is zeker een aanrader voor in je shop; Ik heb 'm maar liefst 7 x op verzoek gemaakt voor vrienden/kennissen. Ik had 'm namelijk als eerste voor mijn eigen dochter..en zien doet vragen..

    Maarre..wil 'm ook wel van jou winnen hoor...shirtje van dochter (die vandaag jarig is) is helaas te klein geworden..(en kan ik de vrienden vertellen dat de flock bij jou te koop is)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, ook ik vind hem erg leuk voor de shop. En vooral de grote met de kleine samen in flockfolie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk voor de shop! In flock komt het misschien beter over? Maar glitters zijn natuurlijk altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem ook leuk voor in de shop. Ik gebruikte nog geen flexfolie, dus dat zou ik wel eens willen proberen. En ik zou het op een rokje doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Natuurlijk is dit vogeltje een prachtig motiefje voor je winkeltje. Want zelf iets uitsnijden met een schaar is niet zo evident. Ik heb dit onlangs geprobeerd. Ik zou het opeen t-shirtje zetten voor onze 3de kleinkindje die we volgend jaar mogen verwelkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuk. Zeker ook voor de shop. Leuk stofje trouwens ook. Dochter heeft nog wel enkele kale shirtjes waar best zo'n vogeltje (of twee dus) op kan. Of juist dus een setje maken door een op het shirtje te doen en de ander op een rokje/broekje/vestje. Ook leuk trouwens om er nog een cirkel om heen te maken waar dus de grote vogel uit komt en die dan weer om de kleine vogel heen komt, als je begrijpt wat ik bedoel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig, dat had ik ook getekend en toch weer weggehaald omdat het erg groot werd voor op een shirtje maat 86-92.

      Verwijderen
  20. Wat een leuk setje!!! En een hele leuke applicatie!

    Ik wil voor mijn kleuterdochter een schouder (school) tas maken, daar zal hij vast leuk op staan! Flockfolie vind ik zo lekker zacht... maar dan het liefst wel in roze natuurlijk :))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje. Hij zal leuk staan op een shirtje of een tas voor dochterlief.
    Ik vind flex altijd net wat mooier blijven in de was dan flock. Deze kan zo in je winkeltje. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hij is leuk ook leuk voor zwangere vrouwen ja kan o in je shop

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De applicatie is echt super-leuk! (Vooral ook dat je het kleine vogeltje er dan ook bij krijgt.) Die kan zeker in de webshop! Ik kan me niet uitspreken over flex- of flockfolie. Ik heb van beiden een starterssetje bij jou gekocht, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Misschien dat dit vogeltje de aanzet kan geven... ;-) Ik zou ze gebruiken op een T-shirtje voor mijn nichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg leuk! Ik maak mijn kleine meisje daar heel blij mee. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een enige applicatie!!! Het stofje ligt hier in de blauwe tricot variant. Ik heb er pas een BK3449 wikkelrokje van gemaakt voor mijn kleine meisje, maar....ze heeft er nog geen passend shirt op....alleen een effen roze...Je begrijpt, zo'n leuke applicatie van flockfolie zou er perfect bij passen!

    Ik wacht in spanning af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het een geweldige applicatie! In rode flockfolie :)
    Naar aanleiding van je blog over het wikkelrokje, ben ik ook eentje aan het maken voor de dochter (patroon van mme zsazsa, aangepast en met kamsnaps dus) En dit vogeltje in het rood zou er perfect op passen. Kan ik al bestellen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...